مشاور تحصیلی یازدهم تجربی

رکن اصلی برای پیشرفت در سال دهم و یازدهم برنامه‌ریزی و شناخت مسیر صحیحه. اگر به دنبال مشاور تحصیلی یازدهم تجربی هستید، این مقاله رو به دقت مطالعه کنید تا متوجه بشید که آیا به مشاور تحصیلی نیازی دارید یا بهتره که خودتون برنامه‌ریزی انجام بدید. 

آیا تمام رتبه‌های برتر مشاور داشتند؟

خیر. هر ساله نزدیک به 30% از رتبه‌های قبولی بدون مشاور پیش رفته‌اند. خب سوال اینجاست که این افراد مشکلات و سوالات خود را چگونه حل می کنن؟ از کجا اصول برنامه‌ریزی را یاد می‌گیرن؟ و چگونه انگیزه‌ی خودشون رو حفظ می‌کنن.

از چندین راه مختلف… بعضی از اونها در خانواده‌ شون فردی را دارن که به اونها کمک میکنه. این فرد یا پدر و مادرِ تحصیل‌کرده س و یا اینکه برادر و خواهری دارند که در سال‌های قبل تونسته در کنکور سراسری رتبه‌ی خوبی کسب کنه.

بعضی در مدارسِ سطح بالایی تحصیل می‌کنن که مشاورین و دبیرها تمام توصیه‌ها و نکات لازم را به دانش‌آموزان آموزش میدن. هم‌چنین سطح رقابتی در این مدرسه‌ها به قدری بالاست که انگیزه‌ی فرد حفظ میشه.

پس اگر جزو این افراد نباشیم، امکان موفق‌شدن وجود نداره؟

روال کنکور رشته تجربی در سالیان اخیر بسیار تغییر پیدا کرده و دشوارتر شده است و سطح رقابتی بسیار بالاست. تنها کسانی موفق بشن که حرفه‌ای و اصولی مطالعه کنن. که این کارِ اصولی شامل موارد مختلفیه. مانند: انتخاب کتاب تست‌های صحیح، انتخاب آزمون‌های مناسب، کسب مهارت‌های آزمون و تست، مرورهای دقیق و …. .

پس برای موفق‌شدن باید این مهارت‌ها رو کسب کرد. اگر جزو افراد بالا نیستید و منبع مورداعتمادی برای کسب این مهارت‌ها در دسترس ندارید بهتره که چندین ماه از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید تا بتونید به مهارت و تسلط کافی برسید.

خدمات گروه مشاوره یازدهمی

مرکز مشاوره یازدهمی از سال 97 در زمینه مشاور تحصیلی یازدهم تجربی فعالیت می‌کنه و تونسته است که در تمام شهر‌های ایران خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنه. 

خدمات ما در قالب 2 طرح عرضه میشه: طرح ویژه، طرح پشتیبان. در اینجا به معرفی هر دو طرح می پردازیم.

طرح ویژه

برنامه‌ریزی روزانه و شخصی

شرایط دانش‌آموزان با هم متفاوته. بعضی از اونها پایه‌ دهم را خوب مطالعه کرده‌ان ولی تعداد تستشون کم بوده . بعضیا در همه دروس دهم مشکل دارن، یا مثلا دانش‌آموزی وجود داره که فقط در درس ریاضی مشکل اساسی داره.

پس نباید توقع داشته باشیم که یک برنامه‌ی کلّی بتونه مشکل همه‌ی دانش‌آموزا رو حل کنه. به همین خاطر ما ابتدا وضعیت دانش‌آموز را کاملا ارزیابی می‌کنیم و طبق شرایط و توانایی فرد برای او برنامه‌ریزی می‌کنیم. 

مشکلی که در بین بسیاری از موسسات وجود داره اینه که به شرایط دانش‌آموز توجه نمی‌کنن و برایه همه دانش آموزا از همون روز اول برنامه سنگین درنظر می‌گیرن.

 بخاطر همین اشتباه، دانش‌آموز بعد از چند هفته به دلیل عدم توانایی در اجرای برنامه اعتماد به نفس خودش رو از دست میده و ناامید میشه. یا اینکه ترجیح میده که گزارش کار غیرواقعی به مشاورش تحویل بده تا مشاور بهش ایراد وارد نکنه.

چک شبانه گزارش کار

هر روز صبح بعد از این که برنامه خودتون رو دریافت کردید ، شروع به مطالعه می کنید و سعی می کنید در طول روز برنامه رو اجرا کنید. هر میزانی از برنامه رو که اجرا می کنید با جزئیات در داخل دفتر گزارش کارتون یادداشت می کنید و شب اون رو از طریق واتساپ به مشاورتون تحویل میدین.

مشاور گزراش کار شما رو تحویل میگیره و نظر خودش رو در مورد اون بهتون میگه. اگر ایرادی داشته باشه به اطلاع شما می رسونه و سعی میکنه که در صورت وجود یک مشکل، برای اون راهکار ارائه بده.

همچنین اگر ایده یا پیشنهادی در مورد برنامه روزهای بعدتون داشته باشید و یا اینکه اگر سوالی براتون پیش اومده میتونید اون رو مطرح کنید: تا در برنامه روزهای آینده تون لحاظ بشه.

بعد از این کارها، شما برنامه روز بعدتون رو دریافت می کنید و به این ترتیب پیشروی شما با بازخوردهایی که به مشاورتون میدین ادامه پیدا میکنه.

تماس های تلفنی

در طول هفته یک تایم تماس ثابت برای دانش آموز درنظر گرفته میشه. علاوه بر اون، هر وقت دانش آموز احساس کرد که به تماس های بیشتری احتیاج داره، میتونه هماهنگ کنه تا تعداد تماس هاش بیشتر بشه و سوالاتش رو کامل بپرسه.

در طول تماس ها، در مورد روش های مطالعه و تست زنی، نحوه آزمون دادن، برنامه ریزی روزانه و …. صحبت میشه. همچنین هر سوالی که داشته باشید میتونید از مشاورتون بپرسید و جوابش رو بگیرید.

فضای کنکور، فضای سنگین و پراسترسیه و دانش آموز نیاز به حمایت روانی هم داره. در طی تماس ها سعی می کنیم که به دغدغه های ذهنی و … بپردازیم و دانش اموز رو به لحاظ انگیزشی هم آماده ادامه مسیر کنیم. 

آموزش روش های مطالعه و تست زنی

در طی تماس های تلفنی و ویس های آموزشی سعی می کنیم که تمام موراد پایین رو به دانش آموز آموزش بدیم:

  • معرفی و تحلیل کتاب های تست، بهترین دبیرها و بهترین آزمون ها
  • روش های مطالعه و تست زنی تمام دروس
  • نحوه خلاصه نویسی و یادداشت کردن نکات
  • نحوه آزمون دادن به صورت زماندار، تکنیک های آزمون و نحوه تحلیل آزمون به سبک رتبه برترها

 

آزمون ها

 حتی اگر در آزمون‌های آزمایشی (قلمچی، گزینه دو یا گاج) شرکت نمی‌کنید نگران نباشید. هر دو هفته یک بار برای شما آزمون جامع ارسال میشه تا بتونید عملکرد خودتون رو بسنجید.

همچنین در طول هفته آزمون های تک درس از موسسات و کتاب های مختلف برای شما ارسال میشه تا با سوالات بیشتری آشنا بشین و از این بابت کمبودی حس نکنید.

طرح پشتیبان

طرح بسیار جالبیه که هزینه پایین تری نسبه به طرح ویژه داره. تمام خدمات طرح ویژه رو شامل میشه به جز برنامه ریزی روزانه و تحویل گزارش کار.

یعنی برنامه روزانه بر عهده خود دانش آموزه اما سایر خدمات طرح ویژه رو شامل میشه. یعنی هر هفته با دانش آموز تماس گرفته میشه، همیشه با هم مشاورتون از طریق واتساپ در ارتباط خواهید بود و هر سوال و مشکلی که براتون پیش اومد میتونید مطرح کنید و براش راهکار دریافت کنید.

این طرح بیشتر برای دانش آموزهایی مناسبه که وضعیت تحصیلشون متوسط یا خوبه. و فقط یه یک نفر راهنما نیاز دارن که هر موقع سوال و مشکل براشون پیش میاد ازش کمک بگیرن و لازم نباشه در سایت ها و منابع مختلف وقت خوشدون رو تلف کنن.

اما اگر دانش آموزی هستید که تازه شروع به درس خوندن می کنید بهتره که چند ماه از طرح ویژه استفاده کنید. بعد از اینکه راه افتادید و به حد مطلوبی رسیدی میتونید طرحتون رو به پشتیبان تغییر بدید.

هزینه‌ مشاور تحصیلی یازدهم تجربی

ویژه

هزار تومان 590 ماهانه
  • برنامه ریزی روزانه
  • چک شبانه گزارش کار
  • آموزش روش های مطالعه
  • 1-3 تماس در هفته
  • ویس های آموزشی
  • ارسال بانک تست

پشتیبان

هزار تومان 390 ماهانه
  • برنامه ریزی هفتگی
  • چک هفتگی گزارش کار
  • آموزش روش های مطالعه
  • 1 تماس در هفته
  • ویس های آموزشی
  • ارسال بانک تست
  • ارتباط مستمر از طریق تلگرام

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط مشاوره به کانال تلگرام یازدهمی مراجعه کنید.