برای این که بتوانید در هر درسی پیشرفت کنید باید از یک کتاب تست خوب استفاده کنید و آن را به دقت مطالعه کنید. اما گاهی در بعضی از دروس برای رسیدن به درصدهای بالا لازم است که از یک کتاب تست دیگر به عنوان منبع مکمل استفاده کنید. دینی جزو همین درسهاست.

چرا در دینی به منبع دوم نیاز است؟

  1. دینی درس آسانی است و مطالب آن به راحتی قابل درک و یادگیری است و دانش‌آموزان با یادگیری آن مشکلی ندارند. اما در عین سادگی، این درس بسیار فرّار است و نیاز به مرورهای فراوان و جمع‌بندی های مکرر دارد. 
  2. میانگین درصد دینی داوطلبان در کنکور سراسری تقریبا بالاست و شما برای اینکه بتوانید در جمع رتبه های برتر قرار بگیرید باید در این درس، درصد بیشتر از کسب کنید. و برای رسیدن به این هدف هم باید کتاب درسی را به دقت مطالعه کنید و هم اینکه از یک منبع دوم برای ارتقا درصد خود استفاده کنید.

نکته! این منابع درس به درس و پایه به پایه پیش می‌روند و برای همه‌ی پایه‌ها قابل استفاده هستند.

مشخصات

  • تعداد صفحات : 500
  • قیمت: 90000 تومان
  • تعداد تست: 600
  • تعداد آزمون: 34

کتاب بسیار خلاقانه و جالبی است. در ابتدای هر درس چکیده‌ی نکات آورده شده و سپس برای هر درس یک آزمونک 10 سوالی با سوالات استاندارد قرار داده شده تا دانش‌اموز خود را ارزیابی کند. اما نکته‌ی جالب در مورد این کتاب، QR Codeهای صوتی آن است که به نوعی حضور در یک همایش جمع‌بندی را شبیه‌سازی می‌کند.

مشخصات

  • قیمت: 85000
  • تعداد صفحات: 325

گاج در کتاب‌های خط ویژه بسیار خوب عمل کرده است: به خصوص برای درس‌های دینی، ریاضی و فیزیک. در کتاب خط ویژه گاج در ابتدای هر درس یک درسنامه‌ی چکیده برای مرور نکات آورده شده و سپس به تست‌های تالیفی و کنکوری می‌رسیم که از سطح خوبی برخوردارند. در قسمت سال دوازدهم، بخشی با عنوان «قِلِق‌کار» اضافه شده که در آن قلق‌های خاص کنکور بیان شده است. در پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کتاب پیش رو، تمام نقاط مبهم و دام‌های تستی موردبررسی قرار گرفته است.

موج آزمون

موج ازمون دینی

مشخصات

  • تعداد آزمون: 72
  • قیمت: 127000
  • تعداد صفحات: 376

در ابتدای هر درس یک درسنامه درختی و خلاصه وجود دارد که برای مرور مطالب مناسب است. این کتاب آزمون‌محور است. دانش‌آموز میتواند با کمک این کتاب هم مطالب را مرور کند و هم وضعیت خود را ارزیابی کند. دارای آزمون‌های تک درس‌، چند درسی، پایه به پایه و جامع کنکوری است که برای شرایط مختلفی مناسب است و از آن میتوان برای آمادگی در آزمون‌های آزمایشی، مرورها و کنکور استفاده کرد. 

دور تند

نسخه‌ی فعلی این کتاب آپدیت نیست و بعضی از مطالب آن از کتاب درسی حذف شده است و باید منتظر ویراست جدید آن باشیم. اما اگر کتاب به همان شیوه‌ی قدیم باشد قطعا بسیار کتاب مناسبی برای مرور و جمع‌بندی دینی خواهد بود. فعلا باید منتظر نسخه‌ی جدید آن بمانیم….

پاسخ به چندین سوال......

چه زمانی سراغ منبع دوم بریم؟

زمانی که درصد شما در این درس به 50 رسید.

دهم و یازدهم هم میتونن از این کتابا استفاده کنن؟

بله. این کتاب ها به صورت پایه به پایه دسته بندی شده اند و همه پایه ها می توانند از آن استفاده کنند.

چند بار میشه از این کتاب استفاده کرد؟

این کتاب ها بسیار با کیفیت اند. و ارزش این را دارند که حداقل 2 دور آن را مطالعه کنید.

کدومش بهترین کتاب جمع بندی دینیه؟

تفاوت زیادی با هم ندارند. ولی خط ویژه و زیپ کمی بهترین. 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
میگن که شما کامنت های خوشگل میزاری!x